Аранжманите во Грција поскапи за над 15% – летувањето вон сезона исполнето до последно

Бројот на луѓе кои платиле за одмор минатиот месец е за седум отсто поголем од минатата година, покажуваат податоците достапни од Националната асоцијација на туристички агенции на Србија (ЈУТА). Ова е доказ дека интересот на граѓаните за патување е непроменет и висок и покрај тоа што цените значително пораснаа во однос на претходните сезони. Прва на листата на најпосакувани дестинации за одмор и понатаму е Грција.

Како што рече директорот на ЈУТА, Александар Сеничиќ, продажбата на аранжманите почнала уште во октомври. Оние кои веќе можеа да си го испланираат одморот тогаш добро поминаа, бидејќи тогаш попустите беа и до 50 проценти и траеја до средината на април, а подоцна беа нешто помали.

  • Годинава најголем интерес има за Грција, каде се очекува да одат на одмор повеќе од милион српски туристи. Нашите туристи се многу заинтересирани и за Турција, како семејна дестинација со многу добар сооднос цена-квалитет. Голем број луѓе традиционално одат во Црна Гора, потоа Египет и Тунис, а голем е и бројот на чартер летови за Италија и Шпанија, каде што исто така значителен број луѓе заминуваат на одмор – рече Сеничиќ.

Според зборовите на првиот човек на ЈУТА, меѓу земјите кои се атрактивни за Србите, дефинитивно треба да се спомене Бугарија, а потоа и Албанија, која на нашите простори е присутна како дестинација од 2020 година. Се очекува значителен број на патници да заминат во Хрватска и главно се работи за индивидуални патувања на туристи кои патуваат по сопствен аранжман.

  • Цените во Грција, каде што ќе летуваат најголем број српски туристи, се значително повисоки од лани за седум до 15 отсто. За толку ќе поскапат становите, а зголемени се и некои други трошоци. Станува збор за даноци, па даноците кои лани изнесуваа пет евра за 10 дена престој годинава ќе чинат 15 евра. Тоа зголемување на цените беше предизвикано од пожарите и поплавите минатата година и желбата на Грција да им помогне на областите погодени од природни катастрофи преку зголемување на даноците. Хотелите поскапеа за околу 20 отсто – истакна Сеничиќ.

Според овогодинешното искуство на туристичките агенции, интересно е што е нагласен трендот на патување надвор од сезоната, па многу места се распродадени за крајот на мај, почетокот на јуни и септември. Речиси по правило, тие биле резервирани од родители со деца на училишна возраст, што покажува дека луѓето се подготвени да ги пуштат своите деца да пропуштат неколку дена од часовите за да се зачува буџетот на домаќинството, заклучи Сеничиќ.