Вработените во грчките железници денеска го продолжија штрајкот за два дена, а поради судирот на два воза во кој загинаа 57 лица.
Владата е под жестоки критики за состојбата на железничкиот систем. По несреќата покрената е истрага, а шефот на станицата е уапсен. Имено, истражителите се обидуваат да откријат зошто двата воза биле на иста пруга.
„Синдикатите со години предупредуваат за лошата состојба на железницата, но никој тоа не го сфати сериозно“, велат од главниот синдикат на железничарите, кои бараат средба и со новиот министер за транспорт Јоргос Герапетритис.
Во Атина денеска околу пладне и навечер се најавени повеќе протести.
Катастрофалната железничка несреќа во Грција повторно го отвори прашањето за приватизацијата на грчките железници спроведена во 2017 година како дел од европскиот пакет за спас на земјата, која тогаш беше на работ на банкрот и беше наметната строги мерки за штедење.
Грчкиот национален железнички превозник TrainOSE е продаден на италијанскиот државен превозник Ferrovie dello Stato за 45 милиони евра.
Договорот за приватизација никогаш не беше објавен и единствено познато е дека Италијанците секоја година добиваа по 50 милиони евра за одржување на линиите.
TrainOSE под Италијанците го обезбеди правото да не плаќа никаков надомест на патниците во случај на несреќа до 2024 година.
