Условите во повиците на град Скопје приватни превозници да се јават на оглас и да склучат поединечни договори со Град Скопје за превоз на одредени линии биле скандалозни, тврдат приватните превозници.

Пропадна и вториот јавен повик, никој од приватните превозници не се јавил

На тој конкурс беше планирано да го самофинансираме превозот, и по три месеци да ја извршат исплатата.

Па не е можно да го направиме тоа, но имајќи во предвид што ни должат пари, и три месеци не ни платија, и играат пинг-понг со нас, те Град Скопје ви должи, те никој не ни должи, кој ќе ни плати после три месеци, и дали после три месеци ќе ни кажат парите да ги бараме на суд, ова е неприфатливо“,  вели приватниот превозник Исен Халили, за Алсат

Приватните превозници ја оценуваат како скандалозна иницијативата на Град Скопје за купување на 50 еколошки автобуси, кога на паркинзите секојдневно се расипуваат над 70 вакви автобуси. Велат дека и да се купат тие автобуси,  нема да се подобрат условите за јавен превоз, бидејќи во моментов на Градот му требааат повеќе од 200 автобуси.

“За нас е уништувачки, бидејќи сме купиле автобуси и ни останаа во паркинг нерегистрирани, бидејќи поскапе плинот. Многу сме оштетени и физички и психички, сите сме инвестирале три децении, некои по две децении, со долгови и заеми, а на паркинг ни останаа автобуси“, вели Масар Алија, приватен превозник.