И покрај фактот што тоа е лек создаден пред 120 години, а аспиринот на германскиот хемиски и фармацевтски конгломерат Баер не е единствен тој, сепак, годишно постигнува приход од една милијарда евра.

Денеска, Баер го има вистинскиот бренд Аспиринот во осумдесет земји, иако во многу од нив зборот стана генеричка марка за било кој лек кој ја ублажува болката. Голем број на други лекови кои во основа имаат ацетилсалицилна киселина, исто така, се наоѓаат на пазарот (најпознатиот бренд на Пливин е Андол), а други конкурентни соединенија и лекови исто така ја ублажуваат болката (ибупрофен, парацетамол), но се придружени со несакани ефекти кои не се карактеристика на аспирин.

И покрај конкуренцијата аспиринот останува еден од најшироко користени лекови во светот и се проценува дека има годишна потрошувачка од 40.000 тони (над 100 милијарди апчиња). Сето ова носи прилично добра заработка за Баер.
Според годишниот извештај на компанијата за 2016 година, од брендови Аспирин и Аспирин Кардио (за спречување на срцев удар) во Баер оствариле продажби во износ од една милијарда евра. Такви приходи имаше и во 2015 година, што значи дека продажбата на Аспиринот е стабилна. Вкупната продажба се реализира од страна на сите познати фармацевтски и хемиски конгломерати кои имаат повеќе од 300.000 вработени, а вкупниот промет се движи околу 47 милијарди евра.